My Lovely Family

Love can touch us one time and last for a lifetime, and never let go till we’re gone

Monday, December 3, 2012

Botol Air Abang & Adik

Baru2 ni beli botol air untuk Abang & Adik..Yang jenis ada straw..senang sikit nak bawak dalam kereta..Sebelum ni guna bekas air tupperware biasa, selalu tumpah..Abang n Adik memang suka makan dalam kereta..tak kisah la makan apa2 pun..tapi kalau kat rumah, tak suka pulak..huhuuu..

Oh ye, Ayah dah balik dari kursus...Alhamdulillah...lepas dah rindu Ibu n anak2..baru la tidur Ibu lena sikit sebab Abang tak meragam sangat pasal dapat tidur "bertepek" kat Ayah..hehee...Adik pulak suka tidur "bertepek" kat Ibu...plus lena tidur sebab cinta hati dah balik..heheee...

Ni dia botol air hero2..

Botol air Upin & Ipin..Biru untuk Abang, kuning untuk Adik...comey kan...

T____________T

RM12.90/each..beli kat kedai buku..Ibu nak beli botol air biasa2 je..Ayah cakap ok yang ni..Ibu pun ok gak laa...

Tak sempat Ibu nak snap gambar naik kereta berdua ni...siap peluk2 lagi..heheee..


;-)




Amy Azran




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Precious Moment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers